Devítimetrová dřevěná rozhledna z roku 2015.

Půlkruhový výhled ze zastřešené plošiny ve výšce šest metrů je možný pouze severním směrem na město Tábor.

K rozhledně vedou dvě přístupové cesty. První je od severozápadu z Čelkovic. Z návsi se vydáme ulicí U Lípy po polní hlinitokamenité cestě ke hřbitovu. Před ním ale odbočíme doleva a po půl kilometru přejedeme železniční trať Tábor – Bechyně. Za tratí prudce zatočíme doprava a po necelých šestistech metrech dojedeme k odbočce pod Babí horou.

Druhá přístupová cesta začíná na mostě přes Lužnici u čistírny odpadních vod, kam nejsnáze dojedeme po pravém břehu Lužnice buď z Tábora nebo ze sídliště Nad Lužnicí kolem sportovního areálu Komora. Po překonání mostu nás čeká příkrý stopadesátimetrový výjezd po rozbité betonce lesem ke statku. Od něho už se pokračuje kousek po asfaltu a pak po polní kamenité cestě do mírného stoupání dalších 550 metrů k odbočce k vrcholu Babí hory. Odtud po 80 metrech dojedeme k lesu, kde nás čeká úzká sedmdesátimetrová šotolinová pěšina až k rozhledně.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry v infocentru v Táboře.