Osmadvacetimetrová šestiúhelníková stavba z roku 2015. Až do druhého patra spočívá na ocelových stojinách, které jsou šikovně zakryté dřevěnými latěmi. Dále ke střeše pak konstrukce pokračuje mohutnými loupanými smrkovými kulatinami.

Kruhový výhled ze zastřešeného ochozu ve výšce 24 metrů (Zruč nad Sázavou se zámeckou věží, za ní hladina přehrady Želivka, vrcholy Melechov a Blaník, Českomoravská vrchovina).

Rozhledna je postavena na návrší severně nad městem Zruč nad Sázavou. Z náměstí se musí vystoupat příkré stoupání po dlažebních kostkách kolem zámku až ke křižovatce, kde končí dlažba. Zde se odbočí doleva ve směru na Uhlířské Janovice a podstatně mírnějším stoupáním se po dobré asfaltce vilovou zástavbou dojede až k řídkému lesu. Těsně pod vrcholem stoupání před levotočivou zatáčkou odbočíme doleva na lesní uválcovanou šotolinovou cestu. Ta nás po 300 metrech spolehlivě dovede až ke věži. Nejprve dojedeme jen do mírného kopce ke křižovatce, kde se po modré značce odbočí doprava. Do cesty se postaví dvacetimetrové příkré stoupání a po něm pak už zbývá necelých 150 metrů podstatně mírnějšího sklonu až k rozhledně.

Opatrně sjízdní i na silničním kole.

Suvenýry v infocentru na zámku.