Železná šestatřicetimetrová šroubovice z roku 2015. V anketě pořádané Klubem přátel rozhleden o rozhlednu roku 2015 obsadila první místo.

Kruhový výhled z otevřeného ochozu ve výšce 32 metrů (Velké Meziříčí s dálničním mostem Vysočina a dvěma historickými železničními viadukty, vysílače Ambrožný a Cyrilov, hráz přehrady Mostiště).

Při průjezdu městem směrem na Velkou Bíteš vede ze Sokolovské ulice červeně značená odbočka vlevo do ulice Nad gymnáziem. Po necelých 500 metrech dojedeme rovně až pod železniční viadukt, kde se nenechejte zaskočit téměř 400 metrovým strmým stoupáním až k přejezdu nad dálnicí D1. Na konci mostu musíme opustit červeně značenou trasu a prudce odbočít doleva. Po 650 metrech mírného stoupání souběžné jízdy s dálnicí dojedeme k ostré pravotočivé zatáčce, kde silnice začne opět příkře stoupat 400 metrů až na parkoviště pod rozhlednou. U horské chaty končí asfaltka a ke věži zbývá ještě posledních 80 metrů do příkrého kopce po šotolině.

Sjízdné na silničním kole.

Občerstvení v chatě Ski klubu pod rozhlednou.

Suvenýry v infocentru ve městě, v horské chatě a v pokladně rozhledny.