Šestimetrová dřevěná rozhledna z roku 2015.

Kruhový výhled ze zastřešené plošiny ve výšce necelých čtyř metrů (Bílé Karpaty, Chřiby, Pálava, Ždánický les, rozhledna Travičná, Strážnice).

Holý vrch je skutečně nezalesněný plochý vrchol na samém okraji Bílých Karpat. Nejsnáze se k němu přiblížíme ze Strážnice. Po kilometru jízdy po rovné silnici ve směru na Radějov dojedeme k rozcestí s křížkem, kde odbočíme doprava. Po 2,5 kilometrech se dostaneme k odbočce na Hotařskou búdu. Úzká asfaltka nás kolem ní po kilometru vyvede do příkrého kopce mezi vinicemi a sady až téměř na vrchol, kde však asfalt končí a zleva se napojuje žlutá TZ od Žerotínské kaple. Tato značka nás postupně zavede až k rozhledně. Nejprve se chvíli jede po šotolinové cestě, kterou vzápětí vystřídá luční hrbolatá travnatá pěšina kolmo do příkrého kopce. Po 650 metrech zatočíme prudce doprava a vzápětí doleva, ale to už budeme mít rozhlednu na očích. Posledních 200 metrů vede po vrcholu plochého kopce už téměř po rovině.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry v infocentru a na OÚ v Radějově.