Sedmnáctimetrová dřevěná rozhledna se železným točitým schodištěm z roku 2012.

Kruhový výhled z kryté plošiny ve výšce 13 metrů (Pálava, Novomlýnské nádrže, Hustopeče, dálnice D1, Bílé Karpaty, JE Dukovany).

Z Hustopečí, které leží na hlavní silnici z Brna do Břeclavi se vydáme severovýchodním směrem na Kurdějov. Podjedeme dálnici a kolem průmyslového areálu vystoupáme prudký kopec až k první serpentině. Zde, přímo proti kapličce, odbočíme na hrubou asfaltovou silničku doleva a kolmo do kopce zdoláme příkré stotřicetimetrové stoupání až na hřeben. Tady opět prudce odbočíme doleva a po pár metrech dojedeme ke křižovatce, kde v přímém směru asfaltku nahradí hlinitokamenitá cesta, vedoucí mírným stoupáním přes vrchol Hustopečského kopce. Poté pozvolna sjedeme až k rozhledně stojící na okraji starého mandloňového sadu.

Druhou možností je vydat se po červené turistické značce z náměstí severním směrem, opět podjet dálnici až k hrázi Předního rybníku. Zde se vydáme po pravém břehu po hrubé asfaltce stále vzhůru a po 1600 metrech se dostaneme až na křižovatku s první popisovanou cestou. Stoupání se postupně z mírného změní na prudké, pak příkré a na závěr i strmé.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry v informačním centru na hustopečském náměstí.