Dvaačtyřicetimetrová ocelová telekomunikační věž z roku 2008. Kruhový výhled z otevřeného ochozu ve výšce 30 metrů (Strakonice, Šumava s Boubínem a Bobíkem, Libín, Kleť, Brdy, JE Temelín).

Nejsnadnější přístupovou cestou na vrchol je žlutá turistická značka, která protíná těsně za vrcholem stoupání silnici z Libětic do Úlehle jižně od Strakonic. Široká vozová písčitošotolinová cesta vede kolem kapličky zčásti do prudkého kopce, ve druhé polovině i z kopce. Po 1200 metrech dojedeme ke křižovatce cest, kde žlutá pokračuje už dále z kopce do Švejcarovy Lhoty, cesta k rozhledně odbočuje doprava. Po necelých dvoustech metrech příkrého stoupání dojedeme až k patě stožáru. Druhou možností je cesta ze Švejcarovy Lhoty. Od rozcestí turistických cest na kraji obce je to po žluté značce rovný kilometr střídavě do prudkého až příkrého kopce ovšem po mnohem horší podmáčené cestě s vyjetými kolejemi. Za pozornost ale stojí stopadesátimetrová odbočka ke Kbílskému dolmenu, což je soustava tří na sobě postavených kamenů nejasného původu.

Obě cesty jsou sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry v restauraci v Úlehli.