Dvaadvacetimetrová dřevěná šestiboká věž z roku 2018 s kovovým točitým schodištěm. V anketě o rozhlednu roku 2018, pořádané Klubem přátel rozhleden, obsadila 3. místo.

Kruhový výhled ze zastřešeného ochozu ve výšce 19 metrů (Drahanská vrchovina, Prostějov, Svatý Kopeček u Olomouce, Nízký a Hrubý Jeseník s vrcholy Pradědem, Vysokou holí, Keprníkem, Šerákem, Dlouhými stráněmi dále Králický Sněžník, na opačné straně chladící věže jaderné elektrárny Dukovany).

Obec Repechy se nachází na začátku hlubokého žlebu na severozápadním okraji Drahanské vrchoviny na samotné hranici Vojenského újezdu Březina. Leží zhruba v polovině cesty mezi Protivanovem a Drahany. Jestliže z Protivanova se sjíždí k odbočce do obce 2800 metrů z příkrého kopce, pak z opačné strany z Drahan se na 4300 metrech sjede nejprve z kopce do Bousína a pak se stejný výškový profil vystoupá. Sjedeme-li od křižovatky dále strmým 750 metrovým skluzem do vesnice, pak musíme počítat s podobným 800 metrovým výšlapem po úzké asfaltce kolem penzionu Lada k rozhledně. Pokud si tato převýšení chceme ušetřit, je lépe při jízdě od Protivanova ignorovat tuto odbočku do Repech a pokračovat necelý kilometr témě po rovině dále na Bousín, kde je značená odbočka doleva k penzionu. K rozhledně se pak po úzké asfaltce dostaneme po 300 metrech téměř po rovině.

Sjízdné na silničním kole.

Suvenýry a občerstvení v penzionu Lada, pojmenovaném po její majitelce, známé reprezentantce v silniční a dráhové cyklistice, mistryni světa a Evropy z přelomu tisíciletí, Ladě Kozlíkové.

Videa k rozhledně k prohlédnutí zde.