Šestimetrovou dřevěnou rozhlednu z roku 2010 asi po šesti letech pohltil okolní les a její ochoz ve výšce 3 metry neposkytoval žádný výhled. Proto byla v roce 2017 rozebrána a znovu postavena o 200 metrů západně, blíže samotnému vrcholu Kunovické Hůrky. V roce 2019 byla rekonstruována do dnešní podoby.

Z třímetrové zastřešené plošiny je výhled na Kelčský Javorník, Hostýnské a Oderské vrchy, Beskydy s Radhoštěm a Lysou horou.                                                                                                             Rozhledna se nyní nachází šedesát metrů západně od vrcholu Kunovické hůrky. Z Kunovic, ležících na silnici Bystřice pod Hostýnem – Valašské Meziříčí k ní vede naučná stezka místního rodáka profesora Rudolfa Haši. Hned na kraji obce se naproti kostelní věži u hřbitova odbočí doprava a sjede se příkrý kopec k potoku a železniční trati. Pak se už začne mírně stoupat a těsně pod rybníkem se nepokračuje rovně po panelech, ale zatočí se doprava. Hrubou asfaltku záhy vystřídá nepříjemná kamenitá cesta, která se po vjezdu do lesa trochu vyhladí. Zde nás ale přivítá první 200 metrů dlouhé příkré stoupání až na rozcestí č. 12. Tady se odbočí doprava a téměř po vrstevnici se podjede celý masiv zprava. Kdo si bude ale chtít přečíst informační tabuli č. 7, ten už se znovu nerozjede! Tady nás totiž čeká strmé stoupání až k dalšímu rozcestí Pod vápenkou, které pak dále pokračuje až na samotný vrchol.                                                                                                                  Upozorňuji, že posledních 700 metrů je sjízdné výhradně na horském kole a to ještě pouze s velkými drapáky na pneumatikách! Rychlejší a bezpečnější bude stejně asi „tlačink“ kola. Pozor rovněž ve sjezdu!

Suvenýry na obecním úřadu v Kunovicích.