Jednoduchá osmimetrová dřevěná věž z roku 1998.

Lesem omezený výhled ze zastřešené plošiny ve výšce 5 metrů pouze jihovýchodním směrem (Ostrava, Beskydy).

Rozhledna na Landeku se nachází na jižním svahu parkového areálu nad řekou Odrou v městské části Petřkovice. Vede k ní místní zelené značení, které začíná u mostu přes Odru u autobusové zastávky. Od turistického rozcestníku u silnice je to k rozhledně 2 kilometry. Nejprve se však musí vystoupat 40 pražcových schodů a pak se teprve pokračuje po úzké lesní pěšině, která přechází v širokou cestu do prudkého, později mírného kopce. Jede se kolem odbočky k hornickému muzeu až na rozcestí Landek – potrubí. Odtud pokračuje panelová silnice do prudkého kopce. Za kopcem se nachází další rozcestí Landek – U Hradiska. Zelená značka uhýbá doprava a po terénních vlnách končí asi po 200 metrech u rozhledny. Toto místo se nazývá Hradisko, rovněž tak všechny ukazatele k němu vedoucí. Nikde totiž není zmínka o rozhledně.

Opatrně sjízdné i na silničním kole.

Suvenýry v hornickém muzeu.