Třiatřicetimetrová dřevěná rozhledna ve tvaru sférického trojúhelníku s ocelovými spojovacími a nosnými prvky postavená v roce 2012 na betonové podstavě obložené kameny.

Kruhový výhled z kryté vyhlídkové plošiny ve výšce 28 metrů (Třebíč, vysílače Javořice, Hadí hora, Vrchy a V kopcích).

K rozhledně vedou tři cesty. Ze silnice Bítovánky – Římov obočuje cyklotrasa 5216, která pod rozhlednou dále pokračuje až na silnici Lesná – Předín. Jedná se o solidní uválcovanou modře značenou jemnou šotolinovou cestu, která ke věži odbočuje strmým třísetmetrovým stoupáním. Další možností je pak asfaltová silnice z obce Štěměchy, která vede kolem OÚ a za obcí příkře vystoupá a pak stejně příkře spadne k Dašovskému mlýnu. Odtud se po modré zdolá krátké strmé stoupání a vzápětí se zatočí doprava. Po velmi členité lesní cestě se pak po více jak kilometru dojede po cyklotrase 5104 k rozcestí s prvně zmiňovanou uválcovanou cestou, kde se odbočí doleva. Pokud si chceme otestovat naše fyzické schopnosti, k rozhledně odbočíme hned na první lesní cestu doleva a po modré vyjedeme strmý dvousetmetrový kopec přímo ke věži nebo sjedeme 300 metrů z mírného kopce a napojíme se na stejně strmý, ale upravený výjezd od Bítovánek.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry na OÚ Předín, u paní starostky v obci Štěměchy (vedle OÚ) nebo v Dašovském mlýnu.