Mohutná čtyřiadvacetimetrová dřevěná rozhledna z roku 2012.

Kruhový výhled ze zastřešené plošiny ve výšce 20 metrů (Radhošť, Čartak, Vysoká, Velké Karlovice).

Pokud projedeme Velké Karlovice ve směru na hraniční přechod Makov, tak na konci obce odbočíme doleva a po modré dojedeme proti proudu Miloňovkého potoka po 1200 metrech na kraj osady Miloňov. Zde se těsně před mostkem odbočí doprava a po hrubém asfaltu se příkrým stoupáním musí nejprve zdolat 5 serpentin. Po 3 kilometrech převážně do prudkého kopce se pak dojede k rozcestí Škaredica, kde odbočíme doleva. Zde nás čeká krátké strmé stoupání a závěrečných 1300 metrů příkrého kopce po lesní šotolině až k rozhledně.

Druhou možností je dojet z Karlovic dále do osady Leskové, kde se zatočí doleva a kolem hotelu Galik se po hrubé asfaltce dojede po kilometru k rozcestí Velká Hanzlůvka. Zde se prudce zatočí doleva a po zelené se vystoupá příkrý kilometrový stoupák zpátky nad hotel na vrchol sjezdovky. Odtud se pak po hrubé asfaltce dojede po 1600 metrech do prudkého kopce opět až k rozcestí Škaredica. V žádném případě nedoporučuji odbočit nad sjezdovkou na lesní zeleně značenou cestu přímo kolmo do kopce. Zde se totiž nachází minimálně 2 nesjízdné strmé kamenité úseky. Kdo si chce ale užít trochu adrenalinu, sjede si tuto cestu z vrcholu dolů!

Sjízdné pouze na horském kole.