Třináctimetrová dřevěná rozhledna z roku 2011, postavená společně s dalšími pěti rozhlednami na uherskobrodsku podle stejných plánů.

Výhledu ze zastřešené plošiny ve výšce 10 metrů brání jižním směrem vysoký les (V. a M. Lopeník, Troják, Uherský Brod, Vizovické vrchy, Doubrava, Komonec, Klášťov, Chřiby, Brdo).

K rozhledně vedou tři cesty. Nejkratší je ze sedla hlavní silnice Veselí nad Moravou – Strání. Na vrcholu prudkého stoupání se na parkovišti odbočí doleva a po hrubé asfaltce se po 250 metrech dojede k odbočce, kde se sjede vlevo a po lesní pěšině se po 350 metrech dojede téměř po rovině k rozhledně. Z rozcestí Dubina, což je pro změnu na sedle silnice Korytná – Strání, se buď sjede 100 metrů směrem na Strání a po červené se pak po velmi kamenité cestě dojede do prudkého kopce na vrchol, kde se u chaty odbočí doprava a po 200 metrech se vysokým lesem šikmo dojede k rozhledně. Poslední možností je odbočit sto metrů pod sedlem Dubina a kolmo po louce vyšlápnout kilometrové stoupání do příkrého kopce, kde už je pod lesem vidět rozhledna.

Všechny cesty jsou sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry  na obecním úřadu v Korytné.