Originální šestadvacetimetrová ocelová konstrukce z roku 2014 vyztužená příčnými dřevenými trámy.

Kruhový výhled z otevřené plošiny ve výšce 23 metrů (Třebíč, rozhledna Babylon u Kozárova, Mařenka, hrad Sádek, zámek Náměsť/O., Žďárské vrchy, Drahanská vrchovina a za dobré viditelnosti i Alpy)

K rozhledně se nejsnáze dostaneme z vedlejší silnice Slavice  – Mikulovice jižně od Třebíče. 750 metrů za Slavicemi se v levotočivé zatáčce u křížku odbočí doprava a polní cestou se téměř po rovině dojede na kraj lesa. Zde nás čeká nově uválcovaná štěrková cesta, která začíná stoupat k rozcestí Pod Pekelným vrchem. Po zelené značce se vydáme napravo do prudkého kopce a po pěti stech metrech následně sjedeme k dalšímu rozcestí. Zde odbočíme doleva a stále po dobré cestě prudce vystoupáme 600 metrů až pod rozhlednu. Poslední stovka je ale příkrá. Druhou možností je cesta od severu z obce Kracovice. Pod kapličkou na malé návsi se vydáme po zelené značce kolem rybníčku, vyšlápněme krátké, příkré stoupání a polní cestou téměř po rovině dojedeme na kraj lesa, až po kilometru přijedeme na rozcestí. Odtud pokračujeme 700 metrů po prostřední široké uválcované cestě stále prudce vzhůru, až narazíme na velké rozcestí pod rozhlednou.

Sjízdné na horském kole.

Suvenýry v informačních centrech v Třebíči.