Desetimetrová dřevěná trámová stavba z roku 2000.

Výhledu ze zastřešené plošiny ve výšce 8 metrů brání jižním směrem vysoký les (Nízký a Hrubý Jeseník, Oderské a Hostýnské vrchy, Drahanská vrchovina, Prostějov, Přerov).

Přístupová cesta k rozhledně je značně komplikovaná a rozhodně k ní nevede, na první pohled logická asfaltka k vysílacímu areálu radia Morava. Z obce Dobrochov se vystoupá příkrý kopec ve směru na Hradčany a po 170 metrech od tabule konec obce se u křížku odbočí doleva. Po kamenité polní cestě se dojede zpět k vesnici a pak se odbočí doprava. Mezi poli se nejprve klesá a pak prudce stoupá k objektu vodárny. Cesta je velmi zarostlá, nepoužívaná a mohutné drny brání rychlejšímu pohybu. Vodárna se zleva kolem plotu obejde a buď šikmo vlevo 300 metrů po poli nebo kolmo po úzkém pásu louky směrem k hradbě rozhlasového vysílače a pak prudce doleva stále po louce se dojede k rozhledně, která je skrytá na okraji malého háje.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry na obecním úřadě Kelčice.

V současné době je rozhledna v havarijním stavu, spodní schodiště je odříznuté a rozhledna je nepřístupná!