Třicetimetrová ocelová rozhledna z roku 2010.

Kruhový výhled ze zastřešené plošiny ve výšce 20 metrů (České středohoří s nedalekou Kletečnou, hřeben Krušných hors Komáří vížkou, Teplice s Doubravkou, Labe a těsně pod věží pak dva tubusy tunelů dálnice D8).

Samotná cesta k rozhledně z obce  Radejčín je poměrně jednoduchá a milosrdná. Nejprve se musí vystoupat k železničnímu přejezdu nad obcí a kolem budovy nádraží se sjede po žluté turistické značce padesát metrů směrem na obec Dubice, kde se odbočí doprava.  Od této křižovatky je to k vrcholu pouhých 700 metrů. Na konci zahrady se po sto metrech opustí vozová cesta a šikmo svahem se do mírného kopce dojede po vyjetých kolejích až k rozhledně. Posledních 200 metrů pod rozhlednou je cesta rozježděná hlubšími vyjetými kolejemi.
Mnohem náročnější výstup nás ovšem čeká do samotné obce Radejčín ať již jedeme od jihu z Velemína po úbočí Kletečné nebo od severu z Ústí nebo z Trmic. Zde se nám postaví do cesty téměř kolmá stěna Středohoří s více jak 200 metrovým převýšením.

Opatrně sjízdné i na silničním kole.

Suvenýry v informačním centru na náměstí v Ústí nad Labem.