Nepřehlédnutelná třiatřicetimetrová kombinovaná stavba převážně ze dřeva z roku 2015 spočívá na mohutné, kamenem obložené betonové podezdívce. Nosnou konstrukci pak tvoří tři dřevěné stojiny a tři ocelové sloupy. Na vrcholový ochoz vedou dvě schodiště, vnitřní točité ocelové a po obvodu věže masivní dřevěné.

Kruhový výhled z krytého ochozu ve výšce 24 metrů (Jindřichův Hradec, Šumava, Novohradské a Slepičí hory, Kleť, Temelín, Choustník, Javořice, za dobré viditelnosti i Alpy).

Obec Děbolín leží na hlavní silnici z Jindřichova Hradce do Kardašovy Řečice. Z této komunikace odbočíme na kraji obce doleva ve směru na Ratiboř (Matnou) a po 250 metrech zatočíme doprava. Po červené turistické značce dojedeme po rozbité asfaltce po 350 metrech na konec vesnice, kde začíná 800 metrů dlouhá hrubá asfaltová cesta. Nejprve se jede téměř po rovině, ale pak se cesta začíná prudce zvedat. Kolem lesa je pak 300 metrový příkrý kopec až na vrchol. Tato cesta je sjízdná i na silničním kole.

Pokračování hrubé asfaltové silnice po červené značce opačným směrem končí zhruba po 1800 metrech na kraji lesa u kaple Sv. Barbory, odkud sem přichází zprava lesní cesta ze silnice Jindřichův Hradec – Kardašova Řečice. Tato cesta však není značená a je vhodná pouze pro horská kola.

Suvenýry v informačním centru v Jindřichově Hradci.