Třicetimetrová kovová rozhledna se tyčí od roku 2021 na vrcholu plochého kopce jižně od obce Bílovice nad Svitavou. Svojí konstrukcí a rozměry je velmi podobná o rok starší rozhledně Feistův kopec v Orlických horách.

Kruhový výhled ze zastřešené vyhlídkové plošiny ve výšce téměř 27 metrů (vysílač Hády, Brno s dominantami nejvyšší výškové budovy AZ Tower a katedrálou sv. Petra a Pavla, Bílovice nad Svitavou zaříznuté do hlubokého údolí řeky Svitavy s železničním koridorem, Alexandrova rozhledna).

Od bílovické sokolovny vede k rozhledně zeleně značené asfaltové, osmisetmetrové prudké stoupání kolem hájovny U lišky Bystroušky až k rozcestí Liduščin památník. U malého rybníčku se odbočí prudce doprava a po šotolinové cestě se pokračuje většinou příkrým stoupáním dalších 1300 metrů až k rozhledně. Pokud bychom pokračovali od rozcestí Liduščin památník stále rovně do kopce, cesta nás po 1200 metrech dovede k dalšímu rozcestí s vyřezávaným křížem. Zde se musí odbočit doprava a hrubá kamenitá cesta do prudkého kopce nás dovede k rozhledně po 1400 metrech kolem modřínového sadu pro pěstování šišek z opačné strany.

První cesta je s velkou opatrností sjízdná na silničním kole, druhá pouze na horském.

Razítko je umístěno na ochozu rozhledny.