V závěru roku 2020 svoji, o něco jednodušší předchůdkyni z let 2007–2019, nahradila nová osmimetrová dřevěná rozhledna s točitým kovovým schodištěm. K ní navíc přibyl i jednoduchý přístřešek s posezením.

Kruhovému výhledu ze zastřešené plošiny ve výšce necelých čtyř metrů brání severním směrem oblý kopec s vinicemi (Bílé Karpaty s Velkou Javořinou, Pavlovské vrchy, Minaret v Lednici, Valtice, Velké Pavlovice, Starovičky a Novomlýnské nádrže).

Tato vyhlídka leží na vinařské cyklostezce Krajem André. Naproti obecnímu úřadu ve Starovičkách vede k rozhledně 300 metrová asfaltová cesta mezi domy. Po podjetí dálnice D2 následuje 300 metrová kamenitá cesta do prudkého kopce na křižovatku mezi vinicemi. Zde se odbočí doleva a po široké šotolinové cestě se po 200 metrech po rovině dojede k božím mukám. Tady se pro změnu zatočí prudce doprava do příkrého kopce a po 350 metrech se vystoupá až na vrchol oblého kopce k rozhledně.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry na obecním úřadu ve Starovičkách.