Dřevěná, šindelem krytá, téměř třicetimetrová věž ve tvaru husitské hlásky z roku 1941.

Kruhový výhled ze zastřešené místnosti ve výšce 24 metrů (Vlašim, Šumava, Cukrák, Temelín).

K vrcholu vedou dvě cesty. Kratší, ale náročnější 2,5 kilometrová začíná u parkoviště na silnici Načeradec – Louňovice. Částečně kopíruje červenou turistickou značku, ale hned asi po dvaceti metrech se z ní musí odbočit doprava a po neznačené a značně zarostlé širší cestě se objede nesjízdný kamenitý úsek. Po 400 metrech se obě cesty opět spojí a pokračuje se až ke kolmé odbočce k vrcholu. Zde je další obtížný kamenitý úsek, po jehož zdolání se pokračuje dále po široké neznačené vozové cestě dost dlouhou dobu z kopce, až se celý masiv Blaníku od severozápadu objede. Zde se dostaneme na další křižovatku – zásobovací cestu, která nás po 700 metrech dovede prudkým a v závěru až příkrým stoupáním k rozhledně. Zásobovací cesta je mírnější, ale o kilometr delší a začíná v obci Lesáky. Za rozcestím U Chýše, kde zelená odbočuje kolmo po schodech na vrchol, cyklisté pokračují po široké cestě a po pár metrech dojedou na křižovatku s první uváděnou cestou. Následuje společných 700 metrů na vrchol.

Sjízdné pouze na horském kole.

Občerstvení a suvenýry ve věži.