Originálně pojatá šestnáctimetrová dřevěná rozhledna z akátového dřeva (dovezeného až z jižního Slovenska) z roku 2009.

Kruhový výhled z otevřené plošiny ve výšce 14 metrů, kam se dostaneme po vnitřním točitém ocelovém schodišti (Brno, Židlochovice, Rajhrad, Drahanská vrchovina, Ždánický les, Pálava a stoupající pára z chladících věží JE Dukovany).

Úzká asfaltová silnice vede na vrchol z obce Blučina (mezi Židlochovicemi a dálnicí D2). Na konci obce se odbočí doprava a kolem hradby průmyslového areálu začne hned zostra příkrý kopec, který po 300 metrech vystřídá dokonce dvousetmetrový strmý úsek. Na křižovatce cest pak pokračujeme stále rovně dalších 1200 metrů, až se dostaneme na hřbet celého masivu. Zde pak cesta uhýbá oprava a po 800 metrech jízdy témeř po rovině a částečně i z kopce dojedeme až ke věži. Celkem je to od hlavní silnice 3250 metrů.
Ze Židlochovic vede na vrchol 1800 metrů dlouhé prudké stoupání nejprve 300 metrů Legionářskou ulicí po dlažebních kostkách městem, pak kamenitou cestou 900 metrů do příkrého kopce až na kraj sadů. Posledních 600 metrů vede po travnaté vozové cestě opět příkrým stoupáním až k rozhledně.

Cesta z Blučiny je sjízdná na silničním kole, ze Židlochovic pak pouze na horském kole.

Suvenýry v informačním centru v Židlochovicích.