Jedenáctimetrová kamenná osmiboká věž, která byla postavena v roce 1862 a sloužila jako honosný lovecký posed. V roce 2014 byla značně zdevastovaná stavba opravena a ještě do konce roku 2015 se plánuje instalace železného točitého schodiště na ochoz lemovaný mohutným kamenným zábradlím.

Značně omezený výhled z otevřeného ochozu ve výšce 11 metrů je možný pouze jižním směrem na rozsáhlou louku s jezírkem a do dáli mezi vrcholky stromů.

Nejsnadněji se ke věži dostaneme ze silnice z Jičína do Lomnice nad Popelkou. Za obcí Pekloves těsně za železniční tratí odbočuje modře značená šotolinová cesta doprava. Po pár metrech nás překvapí příkré sedmisetmetrové stoupání k rozcestí pod Allainovou věží, kde se zleva přidává žlutá turistická značka, vedoucí sem od pramene Cidliny. Další sedmisetmetrový prudký kopec pokračuje až ke věži, která se nachází na konci rozsáhlé louky, která vznikla vykácením hustého lesa. Z opačné strany se ke věži dostaneme po modré značce od známé rozhledny Tábor. Doporučuji držet se široké šotolinové cesty, ignorovat modrou odbočku doleva a sjet 700 metrů po červené, až narazíme na křižovatku. Zde odbočíme prudce doleva a po široké cestě sjedeme 300 metrů z mírného kopce, kde se napojíme na modrou značku. Po ní pak bezpečně dojedeme prudkým sjezdem po 1200 metrech až ke věži.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry v informačním centru a v muzeu na náměstí v Lomnici nad Popelkou.