Dvacetimetrová kamenná Kurzova věž z roku 1905 stojí na vrcholu společně s vojenskou radarovou věží z osmdesátých let.

Nádherný kruhový výhled z otevřeného ochozu ve výšce 17 metrů (západní Šumava, Hoher Bogen, Český a Slavkovský les, Doupovské hory, Plzeň, Brdy, za dobré viditelnosti i Alpy a Krušné hory).

Na rozcestí Pod Čechovem vedou tři asfaltové cesty. Nejdelší z nich je šestikilometrové táhlé a prudké stoupání z České Kubice po červené turistické značce. Z Černé Řeky vede po modré značce čtyřkilometrové příkré stoupání. Nejlepší je čtyřkilometrová cesta z Capartic. Ta odbočuje z hlavní silnice Klenčí –  Lísková. Na velkém parkovišti se zatočí doleva a po hladkém asfaltu se po červené značce dojede do mírného kopce až na rozcestí Pod Čerchovem. Před tím je ovšem nutno zdolat prudký několikakilometrový kopec z Chodova nebo z Klenčí na Výhledy, rovněž cíl mnoha výletů. Poslední úsek pod rozcestím nás přivítá strmé čtyřsetmetrové stoupání po panelech. Vojenská betonka pak pokračuje k vrcholu po zelené, 1700 metrů příkré cestě, která je v zatáčkách na třech místech až strmá. Čtvrtou možností, jak pokořit tuto jedinou tisícovku Českého lesa, je sedmikilometrová cyklostezka č. 36 od hraničního přechodu Lísková, která vede těsně při hranici s Německem a na vojenskou betonku se napojí až téměř pod samotným vrcholem. Nevýhodou této cesty je, že velice těžce nabytou výšku na dvou místech až příliš lehce ztratíme dlouhým klesáním. Cesta je vzhledem k několika strmým úsekům a nekvalitní cestě vhodná pouze pro horská kola.

Na silničním kole dobře sjízdné ze všech stran až na rozcestí Pod Čerchovem, dále po panelech však oběma směry značně náročné a ve sjezdu i nebezpečné!

Občerstvení a suvenýry ve věži.