Původně osmimetrová kamenná čtyřboká věž z roku 1933. Na podzim roku 2006 zdařilou přístavbou zvýšena o dvojnásobek.

Kruhový výhled ze zastřešeného ochozu ve výšce 12 metrů (Krušné hory, České středohoří, Ústí nad Labem, Teplice).

Z hlavního nádraží ČD v Ústí nad Labem vede k rozhledně modře značená turistická cesta v délce tři kilometry. Hned za velkou křižovatkou na Předmostí odbočuje z hlavní silnice úzká a příkrá prašná cesta kolem střelnice, která pak pokračuje do mírného kopce až k sídlišti Dobětice. Rabasovou ulicí se pak celá panelová zástavba podjede, až se narazí na konečnou stanici trolejbusů. Odtud se ještě pokračuje do kopce asi 150 metrů až k zelené turistické značce odbočující doleva. Tady asfalt vystřídá ujetá luční pěšina do příkrého a v závěru až do strmého kopce, končící po půl kilometru až u rozhledny. Do Dobětic lze od nádraží dojet rovněž po asfaltové silnici do prudkého kopce po trase trolejbusové linky číslo 53 a 54.

Na silničním kole sjízdné až k odbočce zelené turistické značky. Dále sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry v pokladně další ústecké rozhledny Větruše nebo ve velkolepě pojatém infocentru v Ústí nad Labem.