Jedenadvacetimetrová cihlová věž z roku 1907.

Kruhový výhled z otevřeného ochozu ve výšce 18 metrů (Jizerské a Lužické hory, Ještěd, Frýdlant, v Polsku pak elektrárna Turoszow a mohutné haldy vytěžené hlušiny).

Rozhledna se nachází na severním okraji města. Vede k ní žlutá turistická značka. Po překonání železničního přejezdu trati Frýdlant – Jindřichovice stoupá hrubá asfaltová silnice starým stromořadím 700 metrů rovně do příkrého kopce. Na vrcholu stoupání, kde končí les, se nachází odbočka doleva. Nejprve po luční pěšině a pak i lesem přes kořeny stromů je to ke věži, tentokrát již po rovině, pouze 300 metrů.

Druhou možností je silnice z města směrem na Višňovou. Prudkým stoupáním opět překonáme železniční trať a  dojedeme na kraj města, kde odbočíme doprava. Po cyklotrase č. 3016 pak přijedeme k hospodářským budovám, kde zatočíme opět doprava. Odtud po 350 metrech vystoupáme na rozcestí těsně pod rozhlednou.  Zde se zakousneme do závěrečného 150 metrového příkrého stoupání  na vrchol.

Kvůli poslednímu úseku lesem je první cesta sjízdná pouze na horském kole, druhá cesta je dobře sjízdná i na silničním kole.

Občerstvení a suvenýry v kiosku pod věží.