Masivní jednatřicetimetrová dřevěná věž z roku 2009 s ocelovým schodištěm, vyhlídkovými plošinami a výztuhami.

Kruhový výhled znemožňuje severozápadním směrem hlavní vrchol Liščí hory. Přesto je z horní zastřešené plošiny ve výšce 27 metrů fantastický výhled na tři naše nejvyšší hory – Sněžku, Studniční a Luční horu, dále na Černou a Světlou horu, Pec p. Sněžkou s Obřím dolem a za pěkného počasí také na Orlické hory a Praděd v Jeseníkách.

Z Pece pod Sněžkou nás žlutá turistická značka spolehlivě vyvede po dobré asfaltové silničce až na rozcestí U Lesní boudy. Ale není to tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. Hned na konci Pece se cesta zakousne do příkrého kopce a dokonce ve dvou po sobě jdoucích serpentinách je sklon ještě strmější. Postupně projedeme kolem spodní stanice lanové dráhy na Hnědý vrch. Za stanicí nás opět překvapí příkré stoupání k další serpentině. Od ní je stoupání strmé v délce téměř jeden kilometr. Je třeba se pořád držet žluté značky, neustále odbočovat doprava a ignorovat všechny levé odbočky. Posledních 300 metrů k rozcestí U Lesní boudy už je téměř po rovině. Zde opět zatočíme doprava a po červené značce zdoláme 550 metrů dlouhé prudké stoupání kolmo do kopce směrem k Lyžařské boudě pod Liščí horou. Další pravou odbočkou, tentokráte po šotolině, dojedeme po kilometru nejprve do mírného kopce a pak dokonce po rovině i z kopce až ke věži. Jen posledních 250 metrů pod rozhlednou nám opět znepříjemní prudké stoupání.

Kvůli  poslednímu kilometru cesty po malých kamenech je rozhledna sjízdná pouze na horském kole.

Suvenýry v dolní i horní stanici lanové dráhy a v infocentrech Veselý výlet.