Masivní osmimetrová dřevěná rozhledna z roku 2012.

Fantastický kruhový výhled ze zastřešené plošiny ve výšce 4 metry (vojenský prostor Boletice s vrcholy Lysá, Chlum, Špičák, Šumava se Smrčinou, Plechým, Luzným, Boubínem, Bobíkem, Libínem a Vítkovo kamenem, na německé straně Haidel, Kleť, Novohradské hory a JE Temelín).

Vojenským prostorem Boletice prochází na západním okraji asfaltová silnice Záhvozdí – Arnoštov, po níž se již dá o víkendech několik sezon projíždět na kole. V Záhvozdí, které leží na hlavní silnici z Volar na Lipno se odbočí doleva a po dobré asfaltce se kilometr do prudkého kopce vystoupá na okraj vojenského prostou. Odtud začíná silnice příkře stoupat 1500 metrů až ke třetímu rozcestí v pořadí (je nutné ignorovat předchozí modře značenou odbočku u rozcestí Uhlíkovský potok). Zde se odbočí doprava a po hrázi Uhlíkovského rybníčku se začne stoupat do příkrého kopce stále vzhůru až na rozcestí Skalky. Předtím je ovšem nutné zdolat 300 metrový strmý úsek. To už se nám ale rozhledna objeví na obzoru po levé ruce. K vrcholu odtud vede poměrně široká, ale dosti kamenitá pěšina, která je do první poloviny sjízdná i na kole, ale druhou půlku budeme muset stejně tlačit. Lepší je tedy pokračovat po asfaltce dál, téměř kilometrovým mírnějším úsekem na sedlo a pak i krátkým sjezdem k dalšímu rozcestí. Zde se odbočí doleva a opět do prudkého koce se po půl kilometru dojede k žulovému památníku boje s následky vichřice Kyril. Celý vrchol se tak vlastně od jihovýchodu objede. Zde se opustí asfaltová silnice a zatočí se doleva. Po šotolině se zdolá poslední 700 metrové stoupání a pak i mírný sjezd k poslední odbočce těsně pod vrcholem ve výšce 1180 m n.m. Tady je třeba kolo ustájit, protože v dalším postupu by nám už jenom překáželo. K rozhledně je to totiž ještě 200 metrů kolmo do příkrého kopce po vyšlapané pěšině se zábradlím a schody.

Až k památníku sjízdné na silničním kole, k poslední odbočce pod vrcholem pouze na horském kole. Podle aktuálního sdělení Újezdního úřadu Boletice je však vjezd do vojenského prostoru na rozhlednu Knížecí stolec pro cyklisty zakázán!!!

Suvenýry v biofarmě Slunečná.