Osmadvacetimetrová dřevěná věž s železným točitým schodištěm z roku 2012.

Nádherný kruhový výhled ze zastřešeného ochozu ve výšce 21 metrů (Pálava, Svatý Kopeček, Novomlýnské nádrže, Bílé Karpaty s Velkou Javořinou, JE Dukovany, rozhledny Minaret, Slunečná, Na Podluží, U obrázku, Kraví hora a Dalibor, za dobré viditelnosti i Alpy).

První 900 metrů dlouhá přístupová cesta začíná v obci Zaječí jednu ulici nad dominantním kostelem, kde se v ohybu Dlážděné ulice vystoupá prudká hlinitokamenitá stezka mezi zahrádkami a téměř po rovině se po 300 metrech uprostřed vinic dojede k rozcestí, kde se odbočí doprava. Kolmo do svahu se pak vystoupá postupně do prudkého, příkrého a v závěru i 100 metrů strmého kopce až k dalšímu rozcestí pod oploceným vrcholem. Po zdolání branky je to k rozhledně už jen sto metrů téměř po rovině. Druhou možností je cesta z opačné strany z obce Přítluky. Zde se od konce obce pokračuje směrem na Nové Mlýny a po 200 metrech se zatočí doprava. Panelová silnici se postupně zařízne do svahu dvěma serpentinami a do příkrého, v závěru opět i strmého kopce se po 1300 metrech dojede až na vrchol.

První cesta je sjízdná pouze na horském kole, druhá opatrně i na silničním, podotýkám ovšem, že výhradně s lehkými převody!

Suvenýry v informačním centru vinařství Nosreti ve Vinařské ulici, kolem kterého se dostaneme k další zaječické rozhledně Dalibor.