Třiatřicetimetrová dřevěná jehlanová věž s dubovým točitým schodištěm z roku 2015.

Nádherný kruhový výhled z plošiny ve výšce 21 metrů, zastřešené originálním plastovým štítem  (České středohoří s Milešovkou a Sedlem, Říp, Kladno, Praha, Krušné hory, Brdy s vrcholy Praha, Písek a Plešivec, Radeč).

Krušná hora, na jejímž vrcholu rozhledna stojí, je protkána množstvím širokých vozových cest. Nejsnadněji se na vrchol dostaneme z rodiště Josefa Jungmanna – Hudlic. Po zdolání příkrého stoupání obcí se na jejím konci u samoobsluhy vydáme doprava a sjedeme mírný kopec až na kraj lesa. Odtud pokračujeme přímo rovně po modré a červené značce do příkrého kopce po šotolinové cestě, až po 750 metrech dojedeme k rozcestí. Tady budeme ignorovat turistické značení a vydáme se stále rovně, až po 180 metrech narazíme na modrou značku. Té už se budeme držet až k rozcestí pod Krušnou horou, kam je to odsud 1500 metrů nejprve do prudkého kopce, ale pak dokonce po rovině a také z mírného kopce. Posledních 250 metrů k vrcholu nás však čeká prudké stoupání.

Pokud se z Hudlic vydáme doleva směrem na Kublov, pak po téměř 3,5 kilometrech dojedeme na rozcestí Varta, kde odbočíme doprava a po šotolinové cestě po 1500 metrech střídavě do prudkého až příkrého kopce opět dojedeme k rozcestí pod Krušnou horou.

Obě cesty jsou sjízdné na horském kole.

Suvenýry o víkendech u rozhledny, v pracovní dny na OÚ v Hudlicích a ostatní dobu v hostinci U Jungmanna.