Dvacetimetrová dřevěná rozhledna z roku 2013 je kopií původní rozhledny na Smrku v Jizerských horách a věrnou sestrou rozhledny Obora v pražské ZOO.

Nádherný výhled z otevřeného ochozu ve výšce 17 metrů je severním směrem přerušen vyšším Moravským kopcem (panorama Jeseníků s dominantním Pradědem a Vysokou Holí, Velký Roudný, Slunečná).

Ze silnice Karlovice – Holčovice se v osadě Jelení zatočí doleva na Horní Holčovice a vystoupá se prudký, místy až příkrý kopec k ostré pravotočivé zatáčce. Tady se po hrubé asfaltce pokračuje 500 metrů po rovině až k malému parkovišti. Zde se musí odbočit doprava a kolmo do kopce se po travnaté cestě mezi malými stromky vystoupá příkrý až strmý kopec v délce 500 metrů až na hlavní přístupovou cestu od psychiatrické léčebny v Horních Holčovicích. Pokud bychom zvolili druhou variantu a po silnici pokračovali až do Horních Holčovic, pak na první křižovatce se dáme doleva a vyšlapeme příkrý šotolinový kopec v délce 550 metrů až k rozcestí. Tady se obě cesty spojí a společně pak pokračuje štěrková cesta krátkým prudkým výjezdem, který vzápětí vystřídá 150 metrový sjezd z kopce. Zato pak se můžeme těšit na 400 metrový úsek příkrého stoupání až pod rozhlednu.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry v informačním centru v Dolních Holčovicích.