Šestadvacetimetrová dřevěná věž z roku 2009 s ocelovými nosnými prvky a schodištěm.

Kruhovému výhledu ze zastřešené plošiny ve výšce 22 metrů brání severovýchodním směrem hustý les na vrcholu plochého kopce (Pálava, Drahanská vrchovina, Ždánický les, Bílé Karpaty, Brno).

Přístupová cesta z boleradického náměstí měří 2100 metrů. Projede se kolem místního divadla a po zelené turistické značce se mezi vinicemi vystoupá kilometrový prudký kopec po hrubém asfaltu. Stoupání se pak ještě stupňuje a posledních 100 metrů před ostrou levotočivou zatáčkou je strmý úsek. Následuje opět příkré stoupání a od rozcestí s křížkem je další 200 metrový strmý úsek. Posledních sto metrů pod rozhlednou je naštěstí už téměř rovina.
Z opačné strany vede z obce Diváky podstatně dobrodružnější lesní cesta. Od silnice na Klobouky je to 2500 metrů. Jede se po červené značce k lesu, kde se zatočí doleva a příkrým a vzápětí i strmým úsekem se postupně dojede na lesní rozcestí Pod Nedánovem, kam lze také dojet po červené i z Klobouků. Zde se odbočí doprava a po zelené značce se vozovou cestou dojede po necelém kilometru prudkým až příkrým stoupáním na vrchol z opačné strany.

Cesta z Boleradic je sjízdná i na silničním kole, od Diváků a Klobouků pouze na horském.

Suvenýry na obecním úřadu v Boleradicích.