Osmimetrová dřevěná rozhledna z roku 2011, sloužící jako pozorovatelna vodního ptactva.

Kruhový výhled z krytého ochozu ve výšce 5 metrů (věž úherského kostela, odvalová halda vytěžené hlušiny z bývalého černouhelného dolu, který ukončil svoji činnost v roce 1978, Nový rybník, Líně).

Tato stavba je, co se týká konstrukce, docela solidní rozhledna, která by se zcela určitě vyjímala na libovolném kopci, ale tady je to trochu jinak. Leží totiž na nejnižším místě mělkého kotle, jen pár metrů od hladiny Nového rybníka, vzniklého propadem okolní zeminy jako důsledek důlní činnosti. Takže všechny 3 přístupové cesty sem vedou z kopce! Asi nejlépe se svezeme, pokud pojedeme z Tlučné do Líní, přejedeme dálnici D5 a na začátku klesání na kraji lesa odbočíme doprava. Kolem areálu zemědělského družstva pak dojedeme 650 metrů na konec lesa, kde opustíme asfalt a po luční vozové cestě se spustíme kilometrovým sjezdem doleva až k rozcestí u potoka. Druhou možností je odbočit uprostřed obce Líně u restaurace Brusel doleva a Rybářskou uličkou dojet mezi domy po asfaltu a pak mezi loukami po písčitohlinité cestě rovněž po kilometru k rozcestí. Od něho je to k samotně pozorovatelně už jenom 200 metrů. Poslední možností je 1700 metrů dlouhá podobná cesta od Úherců vedoucí sem přímo pod mohutnou haldou hlušiny.

Všechny cesty jsou s opatrností sjízdné i na silničním kole.