Dřevěná sedmimetrová rozhledna ve tvaru strážní věže je postavena na místě pravěkého slovanského hradiště. V anketě o rozhlednu roku 2018, pořádané Klubem přátel rozhleden, obsadila 2. místo.

Nádherný výhled ze zastřešené místnosti ve výšce tří metrů je možný především na pásmo Krušných hor s Klínovcem, Chomutov, elektrárny Prunéřov a Tušimice, Doupovské hory a České středohoří. Vzdálenější výhledy jižním směrem znemožňuje zalesněný plochý hřbet sousedního kopce.

K rozhledně vedou dvě cesty. První z obce Dolánky kopíruje 500 metrů mírným stoupáním po šotolině tok Doláneckého potoka až k rozcestí, kde se zatočí doleva do příkrého kopce a po 300 metrech se dojede po hlinitokamenité cestě na planinu, odkud se téměř po rovině dojede po dalších 300 metrech na rozcestí s druhou přístupovou cestou. Na křižovatce zatočíme doleva a do cesty se nám vzápětí postaví nejtěžší úsek cesty – stometrové strmé stoupání po hlinité cestě až na vrcholové plato, odkud je to ke věži už jen necelých 200 metrů téměř po rovině. Druhou možností je použití vozové cesty, která odbočuje zhruba v polovině asfaltové silnice mezi obcí Dolánky a hřbitovem ve směru na Pšov. Hlinitá cesta hned zpočátku strmě a pak příkře stoupá lesem a dále vede po okraji pole. Po 300 metrech zatáčí doprava. Po necelých 200 metrech prudkého stoupání se dojede na rozcestí s prvně popisovanou cestou od Dolánek.

Sjízdné pouze na horském kole.