Velmi atypická devatenáctimetrová dřevěná rozhledna z roku 2009 s točitým ocelovým schodištěm (nezapře podobný rukopis s východočeskou rozhlednou Borůvka od stejného architekta Antonína Olšiny).

Kruhový výhled z částečně zastřešené plošiny ve výšce 15 metrů (rozhledny Kraví hora, U Obrázku, Stezka nad vinohrady, Maják na Přítlucké hoře v dálce pak lednický Minaret, Novomlýnské nádrže, Pálava, Břeclav, Malé Karpaty).

K této mimořádně zdařilé rozhledně s perfektním zázemím (občerstvení, suvenýry, WC a malá ukázková vinotéka – to vše zasazené do stylových vinných sklípků, včetně venkovního posezení ve stínu vysokých stromů) vedou z obce Velké Pavlovice dvě nové asfaltové cesty. Obě začínají na Hlavní ulici a shodně přetínají železniční trať. První u zastávky Velké Pavlovice, odkud se stoupá jeden kilometr do mírného kopce mezi vinicemi až k rozcestí, kde se odbočí doleva a po 300 metrech příkrého stoupání se vyjede až na parkoviště pod rozhlednou. (k rozcestí lze dojet také z obce Bořetice). Druhá cesta vede rovněž z Hlavní ulice ulicí Pod Břehy. Po přejetí železniční trati se kolem šlechtitelské vinařské stanice vyjede prudký kopec ke kapli sv. Urbana a po dalších 250 metrech se postupně dojede z opačné strany až na vrchol.

Všechny cesty jsou dobře sjízdné na silničním kole.

Občerstvení a suvenýry ve sklípku u rozhledny nebo v informačním centru ve Velkých Pavlovicích.