Jedenatřicetimetrová dřevěná rozhledna z roku 2018 s točitým schodištěm je k zemi upevněna několika svazky ocelových lan.

Kruhový výhled z prosklené plošiny ve výšce 28 metrů (západní část Jeseníků se Šerákem, Keprníkem, Vozkou, dále Obří skály, Černá stráň a za ní viditelná špička vysílače na Pradědu, Dlouhé stráně a Břidličná, západní hřeben Rychlebských hor a východní hřeben Králického Sněžníku, Dalimilova rozhledna, Staré Město).

K rozhledně je možné dojet ze dvou směrů. Příznivější je odbočit ze silnice Hanušovice – Staré Město doleva na Hynčice pod Sušinou. Cesta mírně stoupá čtyři kilometry proti proudu Chrastického potoku až na kraj obce Hynčice. Zde se sklon cesty rychle změní na příkrý a vzápětí až strmý. Po 1600 metrech projedeme celou obcí až k záchytnému parkovišti pod vleky a po úzké asfaltce pokračujeme ještě 400 metrů k rozcestí Štvanice – sedlo. Zde opustíme asfaltku a zatočíme doprava a mírně do kopce dojedeme vyjetou luční pěšinou po půl kilometru až k vleku. Zde zatočíme doleva a pod lany zdoláme poslední 200 metrový strmý kopec k rozhledně. K rozcestí Štvanice sedlo leze dojet také z opačné strany. Ze Starého Města dojedeme mírným stoupáním po 3500 metrech proti proudu Stříbrnického potoka do Stříbrnice. Na konci střediska zatočíme doleva na úzkou asfaltku a po dvou kilometrech příkrého a později strmého stoupání dojedeme nejprve po žluté a pak po modré značce k rozcestí od severu.

Na vrchol vedou také dvě stejně dlouhé sedačkové lanovky. Od jihu z Hynčic pod Sušinou a od severovýchodu ze Stříbrnice.

Obě cesty až k rozcestí sedlo Štvanice jsou sjízdné na silničním kole. Dále po louce a pod lanovkou už je zapotřebí horské kolo.