Třicetimetrová ocelová telekomunikační věž z roku 2007 s obvodovým schodištěm vně půdorysu rozhledny.

Kruhovému výhledu z otevřené plošiny ve výšce 20 metrů brání severozápadním směrem vrchol Třenické hory (Hořovice, Cerhovice, Český kras, Brdy, Hřebeny s výrazným vrchem Plešivec, Písek s věží letového provozu a s rozhlednou na Studeném vrchu). Východištěm ke zdolání rozhledny je městečko Cerhovice, ležící na hlavní silnici z Rokycan do Berouna. Tato dříve silně frekventovaná silnice je dnes, díky souběžné dálnici D5 z Plzně do Prahy, pro malý provoz velmi vhodná pro cyklistiku. Při jízdě z Rokycan se hned na kraji náměstí odbočí kolem cukrárny doleva směrem na Zbiroh. Vystoupá se prudký kopec v navazující obci Třenice, na jehož vrcholu se odbočí doleva a ulicí Letná se po 150 metrech příkrého stoupání dojede po pěkné asfaltce mezi domky na kraj obce. Poté se na horském kole může pokračovat šikmo vpravo luční pěšinou opět příkrým stoupáním dalších 200 metrů až pod rozhlednu nebo na silničním pokračovat 220 metrů po velice hrubé asfaltce příkrým stoupáním lesíkem kolem vodárny po zelené značce až k rozcestí nad rozhlednou.

Opatrně sjízdné i na silničním kole.

Suvenýry v Cerhovicích v motorestu nebo na OÚ.