Osmadvacetimetrová ocelová věž stojí od roku 2002 na mohutné kamenné podstavě.

Jedinečný panoramatický výhled ze zastřešené plošiny ve výšce 22 metrů (Velký Rozsutec, Stoh a Velký Kriváň v Malé Fatře, Velká Fatra, Vysoké Tatry, Babia hora a Pilsko v Oravských Beskydech, Skrzyczne v Slezských Beskydech, Lysá hora a Javorový vrch v Moravskoslezských Beskydech, Jeseníky, Javorníky, v Polsku města Ustroň a Wisla, elektrárna Dětmarovice, Třinec a Ostrava).

Naše nejvýchodnější rozhledna se nachází na samotné hranici s Polskem. Z obce Nýdek vede z náměstí doprava zelená turistická značka směrem na Střelmu, z níž na konci obce odbočuje doleva značená cyklostezka č. 6086 „Po stopách hutnictví“. Je asfaltová a stoupá krátce do příkrého, větší část však do strmého kopce až na rozcestí Padový. Zde tuto širokou cestu křižuje červená turistická stezka, vedoucí z Nýdku dále přímo na vrchol. Na kole je ale nesjízdná a cyklisté proto musí pokračovat ještě sto metrů do prudkého kopce až k ostré pravotočivé serpentině. Zde se opustí cyklostezka 6086, směřující rovně a stoupá se dalších 200 metrů k levotočivé zatáčce, kde končí asfalt. Červeně značenou souběžnou asfaltku na vrchol opět ignorujte. Po pár metrech je totiž znovu nesjízdná! Pokračujte stále po široké, teď už jen šotolinové cestě stále do prudkého kopce až k místu, kde tuto cestu zleva protíná červeně značená pěšina, která pokračuje prudce vpravo do příkrého kopce už jako vozová cesta do osady Za Kámen, kam se pro změnu sjede z příkrého kopce. Další úsek až k napojení na žlutou TZ je hodně kamenitý a příkrý, místy až strmý. Zvláště pak poslední levá serpentina pod turistickou chatou. Od chaty na hranici vede k rozhledně široká, půl kilometru dlouhá cesta po hřebeni, která je na kole sjízdná, i když v závěru je opět dosti příkré kamenité stoupání. Druhou možností je pokračování asfaltové cesty až na konec obce Střelma, kde se opustí zelená a pokračuje se vlevo ještě pár metrů po asfaltu, který ale vystřídá široká kamenitá cesta vedoucí v téměř celé délce 4,3 kilometru do příkrého kopce až na křižovatku ze žlutou TZ, odkud se pokračuje k vrcholu.

Celý úsek z náměstí v Nýdku na vrchol přes osadu Za Kámen je dlouhý 6 kilometrů, druhý přes Střelmu téměř 8 kilometrů. Oba jsou sjízdné pouze na horském kole. Počítejte s časem výstupu včetně občasných přestávek na vydýchání do dvou hodin! Velmi náročné i ve sjezdu!

Občerstvení poskytuje kiosek vedle rozhledny.

Suvenýry v pokladně rozhledny.