Nosnou konstrukci z roku 2018 tvoří tři kovové sloupy, které se kvůli zeštíhlení naklánějí oproti základně o 10 stupňů a dosahují výšky 12 metrů.

Kruhový výhled ze zastřešené plošiny ve výšce 9 metrů (malebné a velice členité okolí vinařské obce Mutěnice, v dáli Bílé Karpaty, Chřiby s Buchlovem, Pálava a Babí lom u Strážovic).

K rozhledně stoupají tři úzké asfaltové cesty. Nejpohodlnější vede z náměstí ve směru na Dubňany. Nejprve se sjede k Mutěnickému potoku, přejede železniční trať a poté se vystoupá prudký kopec až na konec obce. Za posledním domem se odbočí doleva a po hrubé, úzké asfaltce se převážně prudkým stoupáním dostaneme po 1700 metrech až na vrchol plochého kopce. Těsně pod vrcholem se nenechme zaskočit krátkým strmým úsekem. Druhou možností je použit pokračování stejné cesty z opačného směru. Ta začíná rovněž u železniční trati na konci obce a hned na začátku se nekompromisně zakusuje do strmého kopce a po dvou kilometrech obkrouží celý masiv od západu. Mezi těmito dvěma cestami se nachází poslední, zeleně značená asfaltka, která vede podél trati a u kaple sv. Urbana se stejně, jako předchozí, ostře zakusuje do strmého kopce a po 1100 metrech končí u rozhledny. Všechny tři popsané cesty prochází malebnými vinicemi, které se rozprostírají na strmých úbočích Vyšického kopce.

Opatrně sjízdné i na silničním kole.

Suvenýry na obecním úřadě v Mutěnicích.