Kamenná třiceticetimetrová věž z roku 1899.

Kruhový výhled z otevřeného ochozu ve výšce 26 metrů (Jeseníky, Rychlebské hory, Králický Sněžník, město Jeseník, v Polsku pak Otmuchovské jezero).

Dobrá asfaltová silnice ke věži odbočuje na konci Jeseníku z hlavní silnice na Rejvíz. Odbočka doleva je však značená k restauraci Křížový vrch. Cesta je až do osady Pasička prudká, v obci příkrá. Za osadou je ostrá levotočivá zatáčka a strmé stoupání. Silnice končí po 2 kilometrech na parkovišti u restaurace. Odtud vystřídá asfalt široká, modře značená lesní cesta, která po 500 metrech po rovině vede na rozcestí Křížový vrch. Odtud je třeba sjet 100 metrů po žluté směrem k Mexickému prameni a pak na první široké šotolinové cestě odbočit doleva. K této vozové cestě se vzápětí přidá červená, z Křížového vrchu nesjízdná pěšina, vedoucí až na vrchol. Z té však časem opět odbočuje vpravo kolmo do kopce příkrá stezka přímo k rozhledně, která opět není na kole sjízdná. Proto je nutné nesjíždět z této široké, ale neznačené vozové cesty, která celý masiv hory od severu obkrouží. Po 2500 metrech prudkého stoupání od Křížového vrchu odbočuje z široké cesty na rovince doprava od aut vyježděná užší cesta, která po 700 metrech dosáhne vrcholu. Přitom je ale nutné zdolat stometrový příkrý kamenitý úsek. Pokud se chceme tomuto místu vyhnout, můžeme pokračovat po široké cestě a celý vrchol ještě jednou, tentokrát od jihu objet. Je to ale dalších 1300 metrů navíc. Nejprve sice po rovině a z kopce, ale v závěru se stejně musí vystoupat příkrý kamenitý úsek.

Sjízdné pouze na horském kole. Náročné na orientaci.

Občerstvení a suvenýry v chatě na vrcholu.