Čtrnáctimetrový ocelový tubus s vnějším vinutým schodištěm z roku 2008.

Kruhový výhled z otevřeného ochozu ve výšce 13 metrů (České Středohoří s nedalekým Sedlem, v dálce Milešovka, Lovoš, Kletečná, Říp, Ronov a Vlhošť, elektrárna Mělník, Litoměřice).

K rozhledně vedou dvě zcela souměřitelné cesty. Je jedno zda zvolíte 1600 metrů dlouhou severní od Chotiněvse nebo půl druhého kilometru dlouhou východní od Jištěrp. První popsaná je poněkud mírnější. Začíná před krajní cedulí v Chotiněvsi ve směru od hlavní silnice Litoměřice – Česká Lípa. Cesta nejprve prudce stoupá 600 metrů mezi poli kolem vodárny až na rozsáhlou louku, po níž se jede stále kolmo vzhůru, nejprve jen mírně, později až příkře do kopce vyjetými kolejemi. Za vlhka je velmi nepříjemný průjezd podmáčenou loukou.
Z opačné strany cesta začíná opět za krajní cedulí obce Jištěrpy ve směru od Roudnice nad Labem. Hned za fotbalovým hřištěm se u transformátoru odbočí doleva a nejprve prudkým, později příkrým stoupáním se zdolá výjezd z obce. U vodárny nás pak zaskočí asi padesátimetrový strmý výjezd na louku. Po ní se rovněž po vyjetých kolejích dostaneme nejprve téměř po rovině na další kus podmáčené louky, abychom se vzápětí zařízli do dalšího příkrého a opět i strmého stoupání.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry na OÚ v Chotiněvsi.