Sedmnáctimetrová dřevěná rozhledna z roku 2010 se železným točitým schodištěm.

Kruhový výhled ze zastřešeného ochozu ve výšce 12 metrů (hřeben Orlických hor, Králický Sněžník, Suchý vrch).

K výjezdu na Anenský vrch doporučuji při cestě nahoru silnici z Říček směrem na Orlické Záhoří. Prudká asfaltka stoupá nepřetržitě, ale zato bez větších výkyvů až na sedlo Mezivrší do výšky 926 metrů. Zde se odbočí doprava a po široké šotolinokamenité hřebenovce se téměř po rovině dojede po kilometru k bunkru Průsek. Odtud se ještě chvíli mírně klesá a pak následuje prudké stoupání k rozcestí U Anenského vrchu a krátká rovinka k dalšímu rozcestí přímo pod rozhlednou.  Zde se odbočí doleva do prudkého kopce a po půl kilometru staneme přímo na vrcholu. Tato část od sedla Mezivrší měří 2.600 metrů s minimálním převýšením. Z opačné strany se dá dojet k rozhledně ze silnice z Rokytnice do Bartošovic. Mírnějším stoupáním se dojede k bunkru Na Holém do výšky pouze 747 a odtud se zahájí čtyřkilometrové stoupání s podstatně větším převýšením, než z opačné strany. Nejprve se po široké šotolinové vozové cestě dojede do prudkého kopce k rozcestí U Černodolské rezervace, kde se odbočí doleva a dalším prudkým stoupáním se lesní cestou vystoupá na rozcestí u pevnosti Hanička. A stále rovně do prudkého kopce se vyjede až na hřeben hor, odkud je to k odbočce k rozhledně už pouze jeden kilometr převážně z mírného kopce.

Sjízdné pouze na horském kole.

Suvenýry v pevnosti Hanička nebo v informačním centru v Rokytnici v O.H.