Jedenatřicetimetrová kovová rozhledna s točitým schodištěm z konce roku 2023.

Kruhový výhled z otevřené vyhlídkové plošiny ve výšce 29 metrů (rozhledna Velký Blaník, Kalamajka, Babka, Špulka, přehradní nádrž Želivka, dálnice D1, Melechov, Zruč nad Sázavou, Vlašim).

Velice podobný typ konstrukce byl v nedávné minulosti již použit u dvou téměř identických věží. V roce 2020 u šestadvacetimetrového Feistova kopce v Orlických horách a o rok později u zastřešené třicetimetrové Lidušky nad hluboce zaříznutým údolím Svitavy na severním okraji Brna.

Nejsnazší přístup k rozhledně je z Trhového Štěpánova. Na kraji města ve směru na Dalkovice odbočíme doleva do Lesní ulice. Po 80 metrech zatáčí do lesa úzká asfaltová silnice, značená jako cyklostezka číslo 8243. Po ní pokračujeme jeden kilometr téměř po rovině až k ostré levotočivé zatáčce, kde tuto silnici opustíme. Dále pokračujeme po hlinité cestě do prudkého kopce lesem necelých 200 metrů k opuštěnému kamenolomu, který celý zleva objedeme. To už budeme mít k rozhledně posledních 300 metrů, ale nejprve musíme překonat krátké příkré stoupání. K lomu můžeme dojet z obce ještě druhou cestou, když po 200 metrech sjedeme z cyklostezky a budeme pokračovat 800 metrů rovně do kopce po široké lesní kamenité cestě.